mandag den 27. august 2012

Sidste indlæg...

Kære alle dejlige læsere!

Så blev det endelig tid til sidste indlæg... Jeg har haft mulighed for at fordøje en smule og lande helt.

Turen hjem forløb uden de store problematikker! Var kun forsinket på allersidste fly og blev kun stoppet i security én gang. Havde glemt at tage min neglefil ud af toilettasken og over i kufferten :) men men, der var ingen ko på isen :) Det var en utrolig træls fornemmelse at flyve over Danmark fra Hong Kong og kunne se ud på Sjælland, for så at lande i London og have tre timers ventetid. På det tidspunkt, ville jeg bare gerne være i Kbh! Og da jeg landede i Kbh var jeg for det første så heldig at min søster og hendes mand stod og ventede ved bagageudlevering, da de selv lige var landet fra Milano og ikke nok med det, stod der fire fantastiske mennesker, og tog imod mig med flag og skilt med teksten velkommen hjem! Det var bare skønt! :) Et smut på Burger King og en fadbamse senere kunne jeg så lægge mig til at sove efter en laaaaaaaaaang tur hjem. Uha, hvor jeg sov som en sten! :)

Den evigt smukke Turtle Island! 


Jeg er landet, ja... Men jeg har efterladt en masse i Taiwan. Jeg er så utrolig taknemmelig for den mulighed jeg har haft igennem AIESEC, men også ufattelig lykkelig for de dejlige mennesker jeg har mødt, alle de oplevelser jeg har været omkring og kan slet ikke opsummere mine 7 uger. Jeg havde ikke forventet at jeg ville blive så påvirket af min oplevelse i Taiwan, men der er flere ting, der har ændret sig for mig... Blandt andet er jeg langt mere åben overfor muligheden for at arbejde i udlandet i en periode af mit liv, hvilket slet ikke er noget jeg har overvejet før. Derudover har Asien virkelig snuppet en del af mit hjerte! Jeg er vist slet slet ikke færdig med den del af verden endnu! :) Det er dog også dejligt at komme hjem til en rugbrødsmad med leverpostej :D
Smukke Toucheng Farm!

Jeg kan kun anbefale alle jeg kender, at tage en tur ud i det store udland! AIESEC kan også i den grad anbefales!

Jeg er tilbage i min egen lejlighed inden så længe og så står den allerede på studie og arbejde for AIESEC, og nok også efterhånden specialeforberedelse! YIKES!

Lufthavnen i Taipei :)
Sidste glimt af Taipei 101!




Tak til alle jer, der har gidet at læse om mine historier i Taiwan! Jeg er stolt af at kunne sige at jeg har haft næsten 1600 hits på 7 uger - i 10 forskellige lande! :)

For sidste gang
Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar